Дистанцiйне навчання 11.01.2021-22.01.2021

21.01.2021


Позатабличне множення i дiлення
Множення з числами 10 i 100
75.Розминка (усно)
77.Розглянь добутки. 
Порiвняй перший множник i добуток. 
78.Розв'яжи задачу усно.
79.Коротка умова. 
Розв'язання (з поясненням). 
Вiдповiдь (повна). 
76.Розглянь зразки
Знайди добутки

80.Розв'яжи усно. 
Вийшло 300 гривень? 
Молодець! 
81.Очисли.
Зроби перевipку. 

Молодець!!! 

Д. з. #83, #84, #85 с. 15.
 
Успiхiв!

Вправи для очей (далеко-близько)


Дiзнаюсь про iменники, якi не змiнюються за числами
1.Прочитай слова Ґаджика. 
Проведи дослiдження. 
Зроби висновок. 
2.Спиши слова Ґаджика. 
Познач закiнення. 
3.Спиши решения. 
Виконай завдання. 
4.Випиши слова:
ОДНИНА        МНОЖИНА

5.Прочитай.Подивись.
Якi cлова незрозумiлi? 
Запитай.
6.Виконай письмово. 
Чому не вдалося змiнити всi слова? 

Правильно! Є iменники, якi не змiнюються за числами! I тепер ти це знаєш!!! 
8.Прочитай.
Чи правильно зробив Щебетунчик? Розкажи йому,що ти вже знаєш! Д.з.#9 с. 91.
Розвиток мовлення
Вправа #7 с. 91.

Молодцi!
Гарно працювали!
Фiзкультхвилинка

Я дослiджую свiт
Дизайн i технологiï

Макет людини
Прочитай. 
Приготуй , що знадобиться. 
Виконуй послiдовно.

Успiхiв!

20.01.2021


Робота над задачами
Прочитайте. 
Складiть короткую умову.
План розв'язування задачi. 
Розв'язання. 
Вiдповiдь. 
Доповнити малюнками.

Продовжуємо роботу над задачами
Схеми.
 Малюнки. 
Таблицi. 
Молодець!
Фiзкультхвилинка


Якi органи створюють дихальну систему
Яку роботу виконую


Розгляньте на малюнку
 дихальну систему. 
Проведiть спостереження. 
Що ми видихаємо?

Опрацюйте таблицю.
Як берегти дихальну систему? 
Дослiдiть своє дихання.


Зроби висновок. 
Пiдсумок.
Молодець!
Фiзкультхвилинка

Гарно жити у селi
Прочитай. 
Вiдповiдi дай. 
Помiркуй. 
Будь дослiдником. Роздивись малюнок. 
Зроби висновок.
Правильно! 

Земля - це книга, у якiй
 iсторiя твого народу...

Молодець!
Фiзкультхвилинка


Мандрiвка у свiт фантастики
Роздивiться. 
Що вiдбувається на картинi?

Намалюй композицiю "Полiт Карлсона над мiстом".
Молодець!
Вiдпочивай!

19.01.2021



Задачi на знаходження частини вiд числа
57.Прочитай.Зобрази цю вiдстань, де 1см вiдповiдає 1км.

58.Розв'яжи задачу. Пригадай, як знайти п'яту частину вiд числа. 
59.Четверту частину як знайти? 
32:4=
Молодцi! 
60.Знайди третину вiд 27,потiм дев'яту частину вiд 27.
61.Упиши потрiбний знак.

Д. з. ##63, 64 с. 12


Яке значення має кровоносна система
 Опрацюйте тему. Дайте вiдповiдi.

Роздивись малюнок.
Прочитай. Проведи дослi дження.
Кровоносну систему утворюють.... 
серце i судини.
М олодець!

Прочитай. 

Виконай
 завдання. 
Дiзнайся, як надати першу медичну допомогу. 
Розкажи близьким.
Молодець!
Прочитай. 
Проаналiзуй. 
Розкажи, як треба берегти серце? 
Правильно! Його треба тренувати. 
Я бачу, ви все зрозумiли! 
МОЛОДЦI!



Дочитай.
Зроби висновок.
Розкажи про це  близьким! 
Гарно!
Фiзкультхвилинка


Украïнський лицар
Прочитай з розумiнням.

Продовжуй читати. 
Дай вiдповiдi . 
Роздивись картину. 
Прочитай ще раз. 
Перекажи.
Молодець!
Фiзкультхвилинка



Змiнюю iменники за числами
1.Прочитай.
Проведи дослiдження. 
2.Розкажи про автора вiрша. 
3.Випиши з вiрша видленi iменники у двi колонки.

Прочитай про малого Тараса. 
5.Виконай завдання письмово. 
6.Прочитай.Розкажи.
7.Виконай письмово. 
Д. з. #8, #9 с. 89.
Молодець!

Фiзкультхвилинка

18.01.2021


Знаходження частини вiд числа
46.Накресли за зразком. 
Знайди довжину третини. 
Запиши.


Розглянь, як Святослав i Мар'янка розв'язали задачу. Хто правильно мiркував? Тобi допоможе лiнiйка! 
47.Як знайти шосту частину вiд числа? 
Правильно, 12:6.
48.Обчисли за зразком:
Третина вiд 18 см=18:3=6см
49.Як знайти половину? 
Правильно, число подiлити на 2.
50.Обчисли, це ти вмiєш! 
51.Прочитай уважно.Запиши розв'язання спочатку дiями, потiм виразом. 
52.Упиши потрiбний знак. 
53.Згадай порядок дiй. Обчисли усно.
Д. з. с. 11 #54, #55, #56.

Фiзкультхвилинка




Украïна в мiнiатюрi. 
Переказування уривка
 тексту
Прочитайте "Нашi скарби"Оксани Кротюк.
Читайте правильно складнi слова.

Читайте уважно!
Читайте з розумiнням! 
Вiдповiдi знайдiть. 
Помiркуйте. 
Перекажи. 
Молодець! 
Д. з. с. 83-84 прочитати,переказати, дати вiдповiдi.
Фiзкультхвилинка





Як ми пересуваємся
Опрацюйте сторiнку 19.


Розглянь малюнки. 
Прочитай. Подумай. 
Дай вiдповiдi  на за питання.


Д. з. с. 19-21 прочитати, продовжити роботу над створенням лепбука "Моє тiло".

Фiзкультхвилинка


Визначаю рiд iменникiв
1.Прочитай слова. 
Проведи дослiдження.


Прочитай правило. 
2.Запиши слова у вiдповiд нi колонки. 
3.Родзинка запитує.
Дай вiдповiдi. 
4.Прочитай тест. Перевiр свою  останню вiдповiдь.

5.Придумай заголовок. 
Зроби за зразком. 
6.Ознайомся.Познач рiд iменникiв. 
Д. з. с. 87 #7, #8.
Молодець!


15.01.2021
Математика


Порiвняння частин
37.Розглянь малюнок.
Дай вiдповiдi. 
38.Порiвняй дроби. 
Дивись на малюнок.

39.Запиши дроби в
 порядку зростання. 
40.Розв'яжи приклади.
41.Запиши годину двома
 способами(вiдповiдь). 
42.Накресли квадрат. 
43.Запиши дроби. 
44.Згадай порядок дiй, 
розв'яжи. 
45.Розв'яжи задачу, якщо n= 40.
Гарно потрудились! 
Молодцi!
Фiзкультхвилинка



Розпiзнаю iменники, якi утворилися вiд дiєслiв i прикметникiв
1.Хто? Лiкар. 
Продовжи.
Проведи дослiдження.

2.Зроби за зразком. 
3.Склади речення.
4.Дай вiдповiдь. 
5.Дiзнайся з тексту. 
6.Виконай письмово. 
7.Спиши, замiнивши слова. 
8.Дай вiдповiдi. 
9.Фантазуй.
10.Зроби за зразком. 
Всi справились! Молодцi!
Фiзкультхвилинка

Позакласне читання



Прочитай. Помiркуй. Розкажи.
Молодець!

14.01.2021
Математика


Читання i записування частин
29.Яка частина кожного круга зафарбована? Запиши одним словом. 
Прочитай правило. 
30.Розглянь як записують
 i читають частини.

32.Розв'яжи задачу:
Уважно прочитай! 
Склади коротку умову! 
Запиши розв'язання. 
Запиши вiдповiдь. 
34.Постав потрiбний знак. 
Д. з. #35, #36.
Фiзкультхвилинка


Записую власнi назви з великоï буквы
Прочитай розмову друзiв. 
Читай рiзними голосами.

2.Випиши з розмови
 власнi назви. 
3.Розглянь малюнки
4.Прочитай.
5.Випиши власнi назви про космос в колонку. 
Зроби за зразком.

6.Прочитай.Виконай
 завдання. 
Д. з. #7 с. 83.
Фiзкультхвилинка


Лепбук "Моє тiло"
Прочитай. 
Приготуй,що потрiбно. 
Виконуй послiдовно. 
Роби все охайно.
Все в тебе вийде! 
Успiхiв!!!
Молодцi! 
Ви гарно потрудились! 
Вiдпочивайте! Будьте здоровi!

13.01.2021



Математика до вас поспiшає! 
Знає! Кожен з вас ïï чекає!
Повторюймо таблицi! 
В життi знадобиться!

Дiï з iменованими числами
18.Назвiть тiльки вiдповi
дi. 
19.Зробiть письмово.
20,21.Запишiть  тiльки вiдповiдi. 
23.Розв'яжи задачу усно.
24.Помiркуй.Запиши спочатку в сантиметрах, потiм в мiлiметрах. 
25.Виконай письмово.
26.Подумай.Запиши вiдповiдь. 
Д. з. #27, #28 с. 6.
Потрудились ви на славу! 
Зробимо для оченяток вправу!

Урок "Я дослiджую свiт" починаємо! 
Багато нового сьогоднi 
пiзнаємо!

Що утворює опорно-рухову систему
Прочитайте. Роздивiться малюнки.
Що таке скелет?
Прочитайте.
 Розгляньте малюнок. 
Знайдiть(спробуйте
 намацати) ïх у своим тiлi. 
Назвiть цi кiстки.
Роздивiться Опрацюйте сторiнку 18.
Зробiть ВИСНОВОК:
Щоб м'язи були мiцними, 
ïх потрiбно тренувати. 
Гарно потрудились! 
Бачу, що втомились! 
Перерва у нас! Фiзкультхвилинцi - час!.
Прочитайте. 
Що таке м'язи? 
Яке головне завдання опорно-руховоï системи?

Опрацюйте сторiнку 18.
Зробiть ВИСНОВОК:
Щоб м'язи були мiцними, 
ïх потрiбно тренувати. 
Гарно потрудились! 
Бачу, що втомились! 
Перерва у нас! Фiзкультхвилинцi - час!

Читання - основа навчання

Воïновi, який захищає
вiтчизну
прочитай вiрш дарини
 телковоï "героям" 
прочитай виразно.
якi почуття передає
 авторка вiрша? 
з яким почуттям ти його читаєш? 
помiркуй над реченням, яке видiлене. 
опрацюй вiрш максима малолiтка. 
якi картини поставить у твоïй уявi? 
намалюй за бажанням.

фiзкультхвилинка


Образотворче мистецтво у нас! 
У свiт ФАНТАСТИКИ вже час!

Мандрiвка у свiт Фантастики
Роздивись роботи
 художника.

Уяви себе геймером! 
Намалюй робота!
Молодець!!!
Ти справився!
Вiдпочивай!

11.01.2021
Математика



Знайомся! Математика частина 2


Розминка щодня! Гра"Склади ланцюжок "


1.Прочитати , згадати, назвати час по-iншому:22 год-10 вечора. 
2.Розв'язати, записати вiдповiдь двома
 способами. 
3.Коротка умова,розв'язання, вiдповiдь. 
4.Порядок дiй, вiдповiдь кожноï дiï. 
 5.Згадай, постав потрi бний знак. 
6.Помiркуй, чому "зайве"? 
Д.з.письмово #7, #8.
Встигли за 15 хвилин? 
Молодцi!!! 
Розминка для очей:" Близько- далеко"

Я дослiджую свiт


Дивiться! Я дослiджую свiт 2 частина


Дайте вiдповiдi на запитання.
Прочитайте.Пояснiть прислiв'я.


Розгляньте малюнки. Прочитайте. Назвiть частини тiла людини.


Прочитайте. Який орган найголовнiший? 
Складiть промову  вiд його iменi. А що "скажуть"  iншi органи?
Зробiть висновок.

 


Назвiть органи,зображенi на малюнку.
Яку функцiю вони виконують? 
Прочитайте. Зробiть висновок.
Розпочнiть роботу з виготовлення лепбука "Моє тiло".

Фiзкультхвилинка

"Руки вгору-руки вниз... "


 Читання


Читання-"фундамент" навчання


Як не любить свiй край! 
Прочитайте уважно,дiзнай
 теся, якi твори на вас чекають!!!


Прочитай виразно ВIРШ
Украïнська мова i ДРУЗI чекають...
 Варвари Гринько "Рiдний
 край".

Знайди пари римованих 
слiв. 
Вивчи вiрш напам'ять.

 

Фiзкультхвилинка

Украïнська мова


Украïнська мова i ДРУЗI чекають...


Дiзнайся бiльше про iменники! 
1.Запиши у двi колонки:
ХТО? ЩО? 
Проведи дослiдження! 
2.Виконай письмово. 
 

3.Допоможи Щебетунчиковi. 
4.Склади речення(слова #3) 
5.Розглянь.Розкажи.
Д. з. #6, #7 письмово

До уроку Я досліджую світ 


До уроку Українська мова


До уроку Математика 



12.01.2021


Математика



Закрiплюємо вивчене!
9.Запиши, обчисли.
10.Котру годину? Запиши вiдповiдь. 
11.Зроби за зразком. 
12.Накресли квадрат. Обчисли периметр. 
13.Розв'яжи рiвняння. Зроби перевiрку. 

14.Порiвняй, упиши потрiбний знак. 
15.Помiркуй, запиши тiльки вiдповiдь. 
Д. з. #16, #17 с. 5.

Фiзкультхвилинка


Працюємо з любов'ю



Вчимося розрiзняти власнi i загальнi назви! 
Це просто! 
1.Спиши.Проведи дослiдження. 
2.Прочитай.Придумай заголовок. 
3.Випиши в колонку ВЛАСНI назви, поруч запиши загальну назву до кожного слова. 
4.Вибери потрiбну букву, запиши. 
5.Дай вiдповiдi.
Д. з. #6, #7 с. 81.


Фiзкультхвилинка


Дуже цiкаво!


Яка роль шкiри в органiзмi людини
1.Дослiдiть шкiру. Зробiть висновки. 
Уважно прочитайте! 
Чому внутрiшнi органи потрiбно оберiгати? 
Обґрунтуйте.


Прочитайте. Роздивiться малюнок.Що таке пори?


Опрацюйте. Чому кажуть:чистота- запорука
 здоров'я?

Роздивись малюнки.Прочитай.

Запам'ятай!

Прочитайте уважно!
Яка температура тiла людини є нормальною?
Запам'ятай! 
Гiгiєна рук - це найефективнiший спосiб, який врятував найбiльше життiв в iсторiï людства.
Фiзкультхвилинка

Комментариев нет:

Отправить комментарий