21.01.2021
Позатабличне множення i дiлення
Множення з числами 10 i 100
75.Розминка (усно)
77.Розглянь добутки.
Порiвняй перший множник i добуток.
78.Розв'яжи задачу усно.
79.Коротка умова.
Розв'язання (з поясненням).
Вiдповiдь (повна).
76.Розглянь зразки
Знайди добутки
80.Розв'яжи усно.
Вийшло 300 гривень?
Молодець!
81.Очисли.
Зроби перевipку.
Молодець!!!
Д. з. #83, #84, #85 с. 15.
Успiхiв!
Вправи для очей (далеко-близько)
Дiзнаюсь про iменники, якi не змiнюються за числами
1.Прочитай слова Ґаджика.
Проведи дослiдження.
Зроби висновок.
2.Спиши слова Ґаджика.
Познач закiнення.
3.Спиши решения.
Виконай завдання.
4.Випиши слова:
ОДНИНА МНОЖИНА
5.Прочитай.Подивись.
Якi cлова незрозумiлi?
Запитай.
6.Виконай письмово.
Чому не вдалося змiнити всi слова?
Правильно! Є iменники, якi не змiнюються за числами! I тепер ти це знаєш!!!
8.Прочитай.
Чи правильно зробив Щебетунчик? Розкажи йому,що ти вже знаєш! Д.з.#9 с. 91.
Розвиток мовлення
Вправа #7 с. 91.
Молодцi!
Гарно працювали!
Фiзкультхвилинка
Я дослiджую свiт
Дизайн i технологiï
Прочитай.
Приготуй , що знадобиться.
Виконуй послiдовно.
20.01.2021
Робота над задачами
Прочитайте.
Складiть короткую умову.
План розв'язування задачi.
Розв'язання.
Вiдповiдь.
Доповнити малюнками.
Продовжуємо роботу над задачами
Схеми.
Малюнки.
Таблицi.
Молодець!
Фiзкультхвилинка
Яку роботу виконую
Розгляньте на малюнку
дихальну систему.
Проведiть спостереження.
Що ми видихаємо?
Опрацюйте таблицю.
Як берегти дихальну систему?
Дослiдiть своє дихання.
Пiдсумок.
Молодець!
Фiзкультхвилинка
Гарно жити у селi
Прочитай.
Вiдповiдi дай.
Помiркуй.
Будь дослiдником. Роздивись малюнок.
Зроби висновок.
Правильно!
Земля - це книга, у якiй
iсторiя твого народу...
Молодець!
Фiзкультхвилинка
Роздивiться.
Що вiдбувається на картинi?
Молодець!
Вiдпочивай!
19.01.2021
57.Прочитай.Зобрази цю вiдстань, де 1см вiдповiдає 1км.
58.Розв'яжи задачу. Пригадай, як знайти п'яту частину вiд числа.
59.Четверту частину як знайти?
32:4=
Молодцi!
60.Знайди третину вiд 27,потiм дев'яту частину вiд 27.
61.Упиши потрiбний знак.
Яке значення має кровоносна система
Опрацюйте тему. Дайте вiдповiдi.
Роздивись малюнок.
Прочитай. Проведи дослi дження.
Кровоносну систему утворюють....
серце i судини.
М олодець!
Прочитай.
Проаналiзуй.
Розкажи, як треба берегти серце?
Правильно! Його треба тренувати.
Я бачу, ви все зрозумiли!
МОЛОДЦI!
Зроби висновок.
Розкажи про це близьким!
Гарно!
Фiзкультхвилинка
Украïнський лицар
Прочитай з розумiнням.
Продовжуй читати.
Дай вiдповiдi .
Роздивись картину.
Прочитай ще раз.
Перекажи.
Молодець!
Фiзкультхвилинка
Змiнюю iменники за числами
1.Прочитай.
Проведи дослiдження.
2.Розкажи про автора вiрша.
3.Випиши з вiрша видленi iменники у двi колонки.
Прочитай про малого Тараса.
5.Виконай завдання письмово.
6.Прочитай.Розкажи.
7.Виконай письмово.
Д. з. #8, #9 с. 89.
Молодець!
Фiзкультхвилинка
18.01.2021
46.Накресли за зразком.
Знайди довжину третини.
Запиши.
47.Як знайти шосту частину вiд числа?
Правильно, 12:6.
Третина вiд 18 см=18:3=6см
49.Як знайти половину?
Правильно, число подiлити на 2.
50.Обчисли, це ти вмiєш!
51.Прочитай уважно.Запиши розв'язання спочатку дiями, потiм виразом.
52.Упиши потрiбний знак.
53.Згадай порядок дiй. Обчисли усно.
Д. з. с. 11 #54, #55, #56.
Фiзкультхвилинка
Украïна в мiнiатюрi.
Переказування уривка
тексту
Прочитайте "Нашi скарби"Оксани Кротюк.
Читайте правильно складнi слова.
Читайте уважно!
Читайте з розумiнням!
Вiдповiдi знайдiть.
Помiркуйте.
Перекажи.
Молодець!
Д. з. с. 83-84 прочитати,переказати, дати вiдповiдi.
Фiзкультхвилинка
Прочитай. Подумай.
Дай вiдповiдi на за питання.
Фiзкультхвилинка
1.Прочитай слова.
Проведи дослiдження.
2.Запиши слова у вiдповiд нi колонки.
3.Родзинка запитує.
Дай вiдповiдi.
4.Прочитай тест. Перевiр свою останню вiдповiдь.
Зроби за зразком.
6.Ознайомся.Познач рiд iменникiв.
Д. з. с. 87 #7, #8.
Молодець!
15.01.2021
Математика
37.Розглянь малюнок.
Дай вiдповiдi.
38.Порiвняй дроби.
Дивись на малюнок.
порядку зростання.
40.Розв'яжи приклади.
41.Запиши годину двома
способами(вiдповiдь).
42.Накресли квадрат.
43.Запиши дроби.
44.Згадай порядок дiй,
розв'яжи.
45.Розв'яжи задачу, якщо n= 40.
Гарно потрудились!
Молодцi!
Фiзкультхвилинка
1.Хто? Лiкар.
Продовжи.
Проведи дослiдження.
3.Склади речення.
4.Дай вiдповiдь.
5.Дiзнайся з тексту.
6.Виконай письмово.
7.Спиши, замiнивши слова.
8.Дай вiдповiдi.
9.Фантазуй.
10.Зроби за зразком.
Всi справились! Молодцi!
Фiзкультхвилинка
Позакласне читання
Читання i записування частин
29.Яка частина кожного круга зафарбована? Запиши одним словом.
Прочитай правило.
30.Розглянь як записують
i читають частини.
32.Розв'яжи задачу:
Уважно прочитай!
Склади коротку умову!
Запиши розв'язання.
Запиши вiдповiдь.
34.Постав потрiбний знак.
Д. з. #35, #36.
Фiзкультхвилинка
Записую власнi назви з великоï буквы
Прочитай розмову друзiв.
Читай рiзними голосами.
Молодцi!
Ви гарно потрудились!
Вiдпочивайте! Будьте здоровi!
13.01.2021
Математика до вас поспiшає!
Знає! Кожен з вас ïï чекає!
Повторюймо таблицi!
В життi знадобиться!
Дiï з iменованими числами
18.Назвiть тiльки вiдповi
дi.
19.Зробiть письмово.
20,21.Запишiть тiльки вiдповiдi.
23.Розв'яжи задачу усно.
24.Помiркуй.Запиши спочатку в сантиметрах, потiм в мiлiметрах.
25.Виконай письмово.
26.Подумай.Запиши вiдповiдь.
Д. з. #27, #28 с. 6.
Потрудились ви на славу!
Зробимо для оченяток вправу!
Прочитайте. Роздивiться малюнки.
Що таке скелет?
Розгляньте малюнок.
Знайдiть(спробуйте
намацати) ïх у своим тiлi.
Назвiть цi кiстки.
Зробiть ВИСНОВОК:
Щоб м'язи були мiцними,
ïх потрiбно тренувати.
Гарно потрудились!
Бачу, що втомились!
Перерва у нас! Фiзкультхвилинцi - час!.
Прочитайте.
Що таке м'язи?
Яке головне завдання опорно-руховоï системи?
Опрацюйте сторiнку 18.
Зробiть ВИСНОВОК:
Щоб м'язи були мiцними,
ïх потрiбно тренувати.
Гарно потрудились!
Бачу, що втомились!
Перерва у нас! Фiзкультхвилинцi - час!
вiтчизну
прочитай вiрш дарини
телковоï "героям"
прочитай виразно.
якi почуття передає
авторка вiрша?
з яким почуттям ти його читаєш?
помiркуй над реченням, яке видiлене.
опрацюй вiрш максима малолiтка.
якi картини поставить у твоïй уявi?
намалюй за бажанням.
фiзкультхвилинка
У свiт ФАНТАСТИКИ вже час!
Роздивись роботи
художника.
Намалюй робота!
Молодець!!!
Ти справився!
Ти справився!
Вiдпочивай!
11.01.2021
Математика
Знайомся! Математика частина 2
2.Розв'язати, записати вiдповiдь двомаспособами.3.Коротка умова,розв'язання, вiдповiдь.4.Порядок дiй, вiдповiдь кожноï дiï.5.Згадай, постав потрi бний знак.6.Помiркуй, чому "зайве"?Д.з.письмово #7, #8.Встигли за 15 хвилин?Молодцi!!!Розминка для очей:" Близько- далеко"
Я дослiджую свiт
Дайте вiдповiдi на запитання.
Прочитайте.Пояснiть прислiв'я.
Розгляньте малюнки. Прочитайте. Назвiть частини тiла людини.
Прочитайте. Який орган найголовнiший?
Складiть промову вiд його iменi. А що "скажуть" iншi органи?Зробiть висновок.
Прочитайте. Зробiть висновок.Розпочнiть роботу з виготовлення лепбука "Моє тiло".
Фiзкультхвилинка
"Руки вгору-руки вниз... "
Читання
Прочитайте уважно,дiзнай
теся, якi твори на вас чекають!!!
Прочитай виразно ВIРШУкраïнська мова i ДРУЗI чекають...Варвари Гринько "Рiднийкрай".Знайди пари римованихслiв.Вивчи вiрш напам'ять.
Фiзкультхвилинка
Украïнська мова
Дiзнайся бiльше про iменники!1.Запиши у двi колонки:ХТО? ЩО?Проведи дослiдження!2.Виконай письмово.
3.Допоможи Щебетунчиковi.4.Склади речення(слова #3)5.Розглянь.Розкажи.
Д. з. #6, #7 письмово
До уроку Я досліджую світ
До уроку Українська мова
Математика
Закрiплюємо вивчене!
9.Запиши, обчисли.
10.Котру годину? Запиши вiдповiдь.
11.Зроби за зразком.
12.Накресли квадрат. Обчисли периметр.
13.Розв'яжи рiвняння. Зроби перевiрку.
14.Порiвняй, упиши потрiбний знак.
15.Помiркуй, запиши тiльки вiдповiдь.
Д. з. #16, #17 с. 5.
Фiзкультхвилинка
Працюємо з любов'ю
Вчимося розрiзняти власнi i загальнi назви!
Це просто!
1.Спиши.Проведи дослiдження.
2.Прочитай.Придумай заголовок.
3.Випиши в колонку ВЛАСНI назви, поруч запиши загальну назву до кожного слова.
4.Вибери потрiбну букву, запиши.
5.Дай вiдповiдi.
Д. з. #6, #7 с. 81.
Фiзкультхвилинка
Дуже цiкаво!
Яка роль шкiри в органiзмi людини
1.Дослiдiть шкiру. Зробiть висновки.
Уважно прочитайте!
Чому внутрiшнi органи потрiбно оберiгати?
Обґрунтуйте.
Прочитайте. Роздивiться малюнок.Що таке пори?
Опрацюйте. Чому кажуть:чистота- запорука
здоров'я?
Роздивись малюнки.Прочитай.
Запам'ятай!
Прочитайте уважно!
Яка температура тiла людини є нормальною?
Запам'ятай!
Гiгiєна рук - це найефективнiший спосiб, який врятував найбiльше життiв в iсторiï людства.
Фiзкультхвилинка
Комментариев нет:
Отправить комментарий